Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-04-2011 14:45:11
Geldzaken & Recht

Hoe doorbreek ik de bureaucratie bij het bank- en verzekeringswezen

Overstappen naar een andere bank gaat je niet helpen-bijna alle nl-banken doen dat. het is gewoon veel te veel werk om elke incasso te controleren-de houding is dus, de klant protesteert wel als het niet klopt. als bepaalde bedrijven/.instellingen het erg bont maken, dan zal hun echter de mogelijkheid tot machtiging worden ontnomen. dus veel en steeds weer klagen helpt op den duur, als het terecht is. het is nu eenmaal zo dat er in de zakenwereld heel wat onscrupuleuze mensen rondlopen die alle kansen aangrijpen om tersluiks iemand af te troggelen.
maar als hetzelfde bedrijf dit keer op keer probeert-dan is het toch heel vaak zo dat er een geschil of ander probleem (bvb niet correct of tijdig opgezegd abonnement oid) achter ligt. wat kritisch en zonder vooroordelen nagaan wat er aan het handje zou kunnen zijn?