Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-04-2011 00:29:40
Elektronica & TV

Upc decoder

De webcare afdeling van upc heeft wel contact opgenomen met mij, echter ik ben nog niet verder gekomen in de oplossing van dit hdtv probleem. de persoon die mij benaderde heeft mij ook geadviseerd eerst een nieuwe coax kabel te kopen, voordat de bal verder gaat rollen in opdracht van en voor rekening van upc.

de upc monteur die wel langs kan komen als ik het zelf betaal, daar heb ik ook niet zoveel trek in, mede gezien de hier geposte ervaringen op dat gebied.

ik heb ook nog geen andere coax kabel gekocht, want mijn coax kabel is prima. dus de klachten zijn ook nog steeds hetzelfde, wat in de visie van upc door mijn eigen bekabeling komt, dus een upc monteur zal dat ook niet anders zien en daar ga ik dan ook echt geen 50 euro voor betalen c.q. afwachten of ik dat moet betalen.

dat gratis strooien met film1 als tegemoetkoming voor de overlast is voor mij ook geen leuke en/of bruikbare optie, want ik betaal daar al sinds jaar en dag zelf het volle pond voor, inmiddels circa 15 euro per maand in de 93 euro totaal.

nu heb ik hier sinds vorige week een echte glasvezel aansluiting in mijn meterkast gekregen en ga daar nu eerst met grote belangstelling de aanbiedingen van andere providers van afwachten voordat ik definitief mijn plan trek.