Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jaapje_1
jaapje_1 - 05-05-2011 09:17:25
Geldzaken & Recht

Hoed u voor abn amro

Klassement.. nee het is waar een consument is een dom wezen waar je helemaal niets van mag verwachtten :)
heb jij een rijbewijs gehaald? ik neem aan van niet en toch auto rijdt, de overheid en de autofabrikant zijn immers aansprakelijk en moeten jou ter plekke uitleggen hoe alles werkt, jij hoeft daar totaal geen moeite voor te doen.
als je naar het buitenland gaat let jij natuurlijk ook totaal niet op de verkeersregels of de taal daar, nee ze passen zich maar aan jou aan?

misschien zou je de uitspraak van het kifid even door moeten lezen dan snap je ook waarom de klant de helft vergoed heeft gekregen (wat overigens door abn buiten de klachtenprocedure ook was aangeboden) en de tweede helft niet.
de consument dient een oplettende consument te zijn en zichzelf op de hoogte te stellen van de procedures.
dit heeft niets met de hand boven het hoofd houden te maken gewoon met het feit dat ik van mening ben dat iedereen, zoals de wet ook stelt, oplettend moet zijn en zichzelf op de hoogte dient te stellen van de regels. in casu: de klant had zich op de hoogte moeten stellen van de regels in mexico en had dit dus gewoon moeten weten.
overigens moet je je dan hoeden voor de bank in mexico die deze foutmelding terug geeft niet voor abn.