Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 05-05-2011 20:56:16
Elektronica & TV

Ziggo

Börgemeister schreef op donderdag 5 mei 2011, 20:12: richard83 schreef op donderdag 5 mei 2011, 18:04: börgemeister schreef op dinsdag 26 apr 2011, 21:37: "beste abonnee,

u ontvangt een nieuwe wi-fi modem van ons. deze modem krijgt u in bruikleen en wordt tussen mei en augustus bij u bezorgd. deze wi-fi modem zorgt ervoor dat u de nieuwe internetsnelheden kunt halen. uw downloadsnelheid wordt straks opgehoogd tot 40 mbit/s en de uploadsnelheid van 4 mbit/s blijft gelijk. helemaal gratis. zo internet u straks nog sneller. overal in en om uw huis.

meer informatie volgt
u hoeft nog niets te doen. u ontvangt automatisch bericht met daarin meer informatie over de wi-fi modem en het moment waarop deze wordt aangeboden. heeft u in de tussentijd nog vragen, klik hier.

met vriendelijke groet,

martine ferment
directeur klantenservice"


ik kan bijna niet wachten van opluchting.börgemeister schreef op woensdag 27 apr 2011, 09:54: zwaardvis schreef op dinsdag 26 apr 2011, 22:58: ik ben vooral benieuwd naar het stroomverbruik van dit nieuwe wifi-kabelmodem. nu gebruikt het modem al 5 a 6 watt en de router heb ik alleen aan staan als ik internet. met dit nieuwe modem moet de wifi 24/7 aan staan en dus stroom gebruiken. bij een verbruik van 10 watt heb ik dus al een verdubbeling tot 10% van mijn totale huishoudenstroomverbruik. en dat alleen maar omdat je voor de telefoon constant aan moet staan. landelijk wordt dat 10 megawatt extra stroomverbruik per uur. bouw maar alvast een nieuwe kerncentrale.

je zult het continue aan laten het wifi-modem, anders is het moeilijk telefoneren.

ubee evw3200 wifi modem!!

"het wi-fi modem wordt aangetekend verstuurd per tnt post. ben je op dat moment niet thuis, dan wordt het pakket op een later moment nogmaals aangeboden. daarna kun je het pakket gedurende 4 weken op vertoon van een geldig legitimatiebewijs op het postkantoor ophalen."

"het oude modem inclusief de adapter kun je inleveren bij het milieudepot of terugsturen naar ziggo:
ziggo, antwoordnummer 7182, 3990 td in houten.

gebruik de verpakking van het nieuwe modem."

het nieuwe modem is geschikt voor euro docsis 3.0 en heeft een ingebouwde draadloze en bekabelde router, waardoor een klant zelf geen router meer hoeft te kopen. volgens ziggo ontstaan veel internet problemen door een niet of slecht werkende router. door een combinatiemodem waar een draadloze router ingebouwd zit verwacht ziggo veel minder problemen te zullen zien. voor klanten heeft dit modem het voordeel dat men klaar is voor hoge snelheden en voor ipv6. het wifi deel van de router werkt op 2.5 en 5ghz en is geschikt voor wireless-n. als de draadloze adapter in laptop of computer ook geschikt is voor wireless-n kan ook met het alles in 1 extra abonnement draadloos een hoge snelheid gehaald worden. verder heeft het routerdeel 4 stuks gigabit ethernet poorten waar computers op aangesloten kunnen worden.

ik zag op ziggospeettest dat al de verhoogd was naar 10 mbps. nu maar wachten op de modem!

de boodschap is dus dat je via ziggospeedtest zag dat je snelheid is verhoogd naar 10 mbps; waarom moet je wachten op een modem als je snelheid maar 10 mbps al is verhoogd?

de klanten met o.a. ziggo-alles-in-1 plus, die nu nog 22 mbps binnenkrijgt op de motorola modem, krijgt "binnenkort" een nieuwe wifi-modem om de snelheid van 40 mbps of hoger te behalen.

zag ik toevallig. http://www.wow-raids.net/ziggo/ts/sbv5121.png">ziggo modem. dus deze hoeft niet te vervangen te worden?