Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-05-2011 13:05:54
Voeding & Gezondheid

Puresential onbereikbaar (?)

Hallo!
ik heb ook een proefpakket aangevraagd en las dat ik een abonnement had afgesloten. ik heb ze op de dag van ontvangst van het pakketje met de "luxe bewaardoos" het volgende mailtje gestuurd naar: klantenservice@puresential.com

"goedemiddag,

enige tijd geleden heb ik niets vermoedend een proefzending capsules met acai-bessen aangevraagd.
vanmiddag ontving ik uw proefpakket acai slim.

in het begeleidend schrijven blijkt dat ik vanaf nu 4 x per jaar een kwartaalzending ga krijgen. daar was bij de aanvraag van de proefzending helemaal geen sprake.
tevens blijkt er elk kwartaal een bedrag van mijn rekening te worden afgeschreven. ook daar wist ik niets af.
ik ga daarmee dan ook niet akkoord.

daarom meld ik u bij dezen schriftelijk geen prijs te stellen op toezending van verdere capsules of wat voor zendingen dan ook van uw bedrijf. ook heb ik u bij mijn weten nooit toestemming gegeven bedragen van mijn rekening te incasseren en zal dat ook nooit doen.

ik vertrouw erop dat u de eventuele zendingen zult stopzetten en dat u geen bedragen van mijn rekening zult (doen) afschrijven.
bedragen die door uw bedrijf van mijn rekening worden afgeschreven, zal ik dan ook direct laten storneren.

wellicht ten overvloede meld ik u dat mijn klantnummer ********** het productnummer is ********
en toen kreeg ik bericht dat het abonnement gestopt was. "

misschien heb je hier iets aan?
vriendelijke groet