Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 09-05-2011 14:43:59
Computers & Telefonie

Hollands nieuwe, zelfde ellende als het oude

Voor mij is het inmiddels opgelost. de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat er een fout was opgeteden bij het dooreven van de simkaart. het laatste cijfer stond op een nieuwe regel in ik had dit asl een s gelezen (in plaats van een 5).
hollands nieuwe gaf echter nooit aan dat het simnummer een cijfer te weining had, waardoor het zo lang duurde.