Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 10-05-2011 14:33:32
Computers & Telefonie

Automatiese incasso

Stukje over http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/geld_en_verzekeringen/betalen/basisinformatie/automatische_incasso">regelgeving hierover.

verder zie ik persoonlijk nooit zo het bezwaar. het maakt het voor de abonnee en de incassant een stukje makkelijker omdat het geld toch maandelijks betaald of geind moet worden.
voor ziggo scheelt het in de kosten waarschijnlijk en daardoor kunnen ze bijvoorbeeld de prijs van de abonnementen weer een stukje voordeliger houden of een ruimer pakket aanbieden voor dezelfde prijs.

zelf loopt bij mij al vanaf begin automatische incasso voor onder andere ziggo.
nog nooit een probleem mee ondervonden.
en ik ben dan ook gewoon van mening dat bij een vertrouwd abonnement een automatische incasso gewoon past... het moet uiteindelijk toch betaald worden....