Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Yv
Yvonne_909 - 10-05-2011 15:05:53
Huishouden & Energie

Huisdiercrematorium shcn

E.e.a. is alleen telefonisch besproken. ik woon daar niet naast de deur en dit soort dingen wordt meestal snel geregeld.
bij het ophalen thuis is alleen een formulier ingevuld en ondertekend m.b.t. registratie t.a.v. het vervoer indien er bijv. ineens een vervoersverbod op zou kunnen gaan treden i.v.m. e.o.a. dierziekte zoals indertijd met de mkz crisis.

op het opdrachtformulier was de juiste crematiedatum aangegeven maar "iemand" die het in de computer heeft ingevoerd zou een verkeerde datum ingevoerd hebben.

ditzelfde "geintje" is dus een paar jaar geleden ook al voorgevallen bij een hond van een ander gezinslid.

bij dit crematorium worden dieren na binnenkomst min of meer "standaard" de volgende dag al gecremeerd. krijg nu een beetje het gevoel dat ze dit sowieso gewoon doen en zich er dan gemakkelijk vanaf maken met een knullig excuusje wanneer dit gebeurd bij iemand die dit later had gewild. als klant kun je hier dan toch niks meer tegen doen. afhankelijk van tijdstip van berichtgeving is een crematie meestal al aan de gang of al gebeurd. als klant zijnde kun je dus echt niets meer doen, je krijgt je dier er niet meer mee terug en je krijgt ook geen schadevergoeding.