Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gestoord - 11-05-2011 23:51:13
Computers & Telefonie

Automatiese incasso

Ik betaal niets per automatische incasso. ze blijven met hun klauwen van mijn bankrekening af. daarvoor heb ik teveel meegemaakt aan graaizucht. ook van banken zelf. verder is automatische incasso op de 1e plaats gemak en geld uitsparen voor degenen die geld van je ontvangen. ook voor de betaler, als je er geen problemen mee hebt natuurlijk. maar mensen proberen te dwingen automatische betaling goed te vinden of anders...... vind ik van een grenzeloze onbeschofdheid getuigen en toont gebrek aan respect aan t.o.v. je klant. zo presteerde upc het om mijn contractueel overeengekomen pakket van drie diensten (internet, telefoon en digitalt tv) gedeeltelijk af te knijpen, zoals ze zelf zeiden (=contractbreuk). na onenigheid over een rekening voor iets wat een monteur bij mij thuis helemaal niet gedaan had. die rekening betaalde ik uiteraard niet. punt. zo gaat dat. rekeningen voor niet geleverde diensten worden nergens ter wereld betaald, als je goed bij je hoofd bent tenminste. vervolgens werd digitale tv niet meer geleverd. maar het stond wel op elke volgende rekening. toen ik liet weten rekeningen die niet kloppen (in dit geval te hoog zijn) niet te betalen, was het hok te klein. ze constateerden dat het inderdaad niet geleverd werd. maar ik moest dan maar bewijzen sinds wanneer de dat signaal gestopt hadden! zij kunnen alles in hun computers zien en ik kan daar niet in. maar ik wist precies wanneer dat gestopt was mijn tv-signaal viel weg terwijl ik zat te kijken; en bleef weg. ik heb dat meteen genoteerd: datum, tijd, minuten, exact. dat wordt dan vervolgens niet als "bewijs" aanvaard want dat kan iedereen wel zeggen! dus ik ben met deze arrogante oplichters helemaal klaar.
waarschuwing: hou de zeggenschap over je betalingen. zodat je betalingen kunt weigeren of verlagen als daar aanleiding voor is. de klant moet koning zijn en niet andersom.