Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
keesdekoning - 13-05-2011 18:22:15
Huishouden & Energie

Aanbieding "blokker"

Mij overkomt dit ook regelmatig. vrijwel elke winkelketen maakt zich hieraan in meer of mindere mate schuldig. van de tuincentra komt het "uitverkocht zijn" het meest voor bij welkoop. mijn indruk is dat het betreffende artikel veelal nimmer als aanbieding in de winkel is geweest.
ook bij de supermarkt komt het vaak voor, met name bij c 1000. formeel kun je dan een bon krijgen waarmee je het artikel later alsnog voor de aanbiedingsprijs kunt krijgen, maar ook dat lukt niet altijd.

bij de tijdschriften zijn de artikelen van de margriet, die voor zogenaamde "trouwe lezers" op bon verkrijgbaar zijn bij bepaalde ketens, vaak niet (meer) te krijgen. ook bij de aanbiedingen van het "algemeen dagblad"die dan gratis of met korting bij free record shop te verkrijgen zouden zijn, blijken er vaak dezelfde dag al niet meer te zijn. je naam wordt dan wel genoteerd, met de mededeling dat je wordt gebeld als er nieuwe voorraad komt, maar ik moet nog voor de eerste keer gebeld worden.

antireclame dus en een bewijs dat de klant niet (meer) serieus wordt genomen.
de enige oplossing is m.i. je toevlucht nemen tot andere gelijksoortige ketens om je inkopen te doen.