Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
siemvanhuit - 18-05-2011 22:16:50
Computers & Telefonie

Van dell naar de muur

Ik zal even heel kort zijn over mijn ellelange verhaal, zodat alles wat duidelijker is :p
het gaat erom dat ik een product bij een maatschappij heb gekocht, wat niet goed werkt. ik wil dit opgelost hebben, en geef de maatschappij (dell) de kans om hun product te verbeteren/repareren of vervangen. omdat ik als koper dit product heb gekocht.

voorbeeld: ik wil een auto. ik koop een auto bij een dealer. auto heeft een probleem. dealer moet probleem verhelpen. simpel.
mijn probleem is nu echter dat de grote reus dell kennelijk niet te bereiken is, aangezien ik te maken heb met telefoon-kabouters die een te klein stembereik hebben om bij de oren van de reus te komen en hem op de hoogte te stellen van een ontevreden klant met een niet werkende aankoop.
hoe kan ik toch de aandacht van die grote reus krijgen?