Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

drevil
drevil - 23-05-2011 13:19:40
Computers & Telefonie

Kpn mobiel tv - opzeggen

"misschien kun je het sneller geregeld krijgen als je het zelf via web-care team probeerd ?
info, klik hier"

die pagina linkt bij klikken slechts verder naar de gewone klantenservice.

maakt, niet uit. vandaag naar kpn winkel geweest. meneer had er ook niet zo'n zin in... klacht minimaal genoteerd in het systeem met als opmerking het zinnetje "klant heeft wèl mobiel tv". binnen 48 uur zou iemand bellen....

ik word echt moe van die: "zoek maar lekker zelluf uit!" mentaliteit.