Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 24-05-2011 17:12:58
Computers & Telefonie

Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon

Ok,

zoals kiran al vertelt, ik zou inderdaad even afwachten op reactie van de webshop in dit geval.
ontbinden van het contract kan niet.

in principe moet de reparatie of vervanging geheel door de webshop worden gedaan.
had je bij een vodafone winkel of webwinkel gekocht dan had het wellicht wat makkelijker gegaan, maar dat is puur aanname.
het zou kunnen dat men de toestellen mag repareren, maar lijkt me vrij apart binnen de 14 dagen periode.

je zou ook met samsung kunnen overleggen of je zonder tussenkomst van de webwinkel je kunt beroepen op fabrieksgarantie, maar in geval men dat doet zal het toestel daar ook in eerste instantie gerepareerd worden.

nougoed,
wacht even het mailtje van de webshop af, of stuur er een kleine herinnering achteraan.