Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mattii - 24-05-2011 17:21:26
Computers & Telefonie

Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon

Oke, dus even voor de duidelijkheid ( mocht student mobiel toch niet willen omruilen):

studentmobiel heeft gewoon het recht mijn net splinter nieuwe toestel te repareren i.p.v om te ruilen ook al is deze pas 2 dagen oud, en word ik dus opgezadeld met een maandagochtend product.

nog even een stukje uit hun voorwaarden:

extra service, ruilen defect toestel binnen 14 dagen (doa procedure)

indien je jouw bestelling ontvangen hebt en hierbij constateert dat het toestel defect is (dead on arival), kan dit als extra service direct omgeruild worden voor een nieuw exemplaar. om aanspraak te kunnen maken op de zogenaamde doa procedure moet wel aan de volgende voorwaarden voldaan zijn;

om aanspraak te kunnen maken op de doa procedure dient het toestel binnen 14 dagen na de datum waarop het toestel door de klant ontvangen is, weer in bezit te zijn van studentmobiel.nl.

het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. de klant zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of het product naar behoren functioneert. bij constatering van gebruikssporen en of schade kan geen gebruik worden gemaakt van de doa procedure.



er staat dus wel in dat er geen gebruikssporen of schade te zien mag zijn, maar nergens dat dit voor de verpakking geldt? tevens is de schade door hun zelf in eerste instantie toegebracht aan het doosje..