Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 24-05-2011 17:46:54
Computers & Telefonie

Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon

Na wat rondgezocht te hebben;

ik denk dat toch echt het het issue is dat je hem 2 dagen hebt gebruikt/kunnen gebruiken.

in veel gevallen met mobieltjes hanteert men: "de klant zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover nodig is om te kunnen beoordelen of het product naar behoren functioneert."
dat sluit eigenlijk al het gebruik voor een aantal dagen uit, want dan is ie niet dead on arrival en mag hij gerepareerd worden zegmaar.

dat ze nu dan vallen over het doosje wat door hun eigen werkwijze beschadigd is, is erg raar...

wacht inderdaad nog even antwoord af zoals al gezegd, mocht men niet omruilen ga dan het gesprek nogmaals aan en geef aan dat je volgens medewerker recht hebt op een nieuw exemplaar.
hiervoor kan het handig zijn om namen van de medewerker die je dat verteld heeft te geven, maar ook dat sluit nieu uit dat ze alsnog enkel zullen repareren.