Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ge
gewoonjo - 24-05-2011 19:17:04
Computers & Telefonie

Hoge rekening door smsadvies

Ook hier een gedupeerde met 2 vodafone nummers.
zojuist de klantenservice gebeld van vodafone en krijg als antwoord sorrie mevrouw ik kan u niet helpen!!!!
het ligt aan mij omdat ik volgens hun gereageerd hebt op internet .
kom op zeg, ik trap niet in die handel,maar zij bij klantenservice beweren wel.
ook hebben ze het over je telefoon te blokkeren voor die nummers.
ja halloooooooo zij sturen die simkaart op, dan verwacht je ook dat ze het wel goe doen voor je.
voorlopig zit ik met de kosten die ik en mijn dochter niet gemaakt hebben.
ook beweren ze dat je die sms gekregen hebt ipv gestuurd.
om kwart voor 2 `snachts????????????
eeeh een normaal mens slaapt volgens mij dan al eventjes!!!!!

maar normaal wordt je dus niet behandeld aan de telefoon bij vodafone.
zorg maar gewoon dat je je rekening betaald.

trachen maar om die nummers te blokkeren met o.a www.payinfo.mobi wordt er gezegt of online kijken hoe of wat.

perfecte service bij vodafone.
is mijn laatste abbonement geweest daar!!!!!

en er zullen nog vele volgen achter mijn bericht denk en en er lopen nog veel meer gedupeerde rond in nederland!!!!

oh ja naar je geld kan je gewoon dus fluiten he