Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

drevil
drevil - 25-05-2011 12:05:42
Computers & Telefonie

Kpn mobiel tv - opzeggen

Nou blijkbaar heeft mijn gesprek in de kpn winkel toch effect gehad. gisteren kreeg ik een belletje: er was een foutje gemaakt en ik had toch mobiel tv dus ik kon gewoon opzeggen.

excuses. ze ging me doorverbinden met de opzegafdeling. daar nog wel 30 min aan de lijn gehangen, men wilde me nog een verlenging aanbieden, doorverbinden, ophangen, ik terug bellen, nog eens vragen of ik toch niet wil blijven, nog een keer dooverbinden, wachten en tadaaa. geregeld!

t-mobile gebeld, daar ook een half uur in de wacht, zeer vriendelijke man. ging alles regelen. vandaag een smsje: nummerbehoud is geregeld, per 01-06-2011 zit ik bij t-mobile!

dus hopelijk de komende 2 jaar probleemloos bellen, met waarschijnlijk hier en daar wat uitval, maar iig geen dubbele lasten.