Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maup - 26-05-2011 00:27:23
Computers & Telefonie

Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon

@gijsvogel:

voor mij ben je zeker geen lettern##ker, je neemt in ieder geval de moeite om de voorwaarden door te nemen. dat valt alleen maar te prijzen!

echter, ik begrijp je verhaal en weet dat het in praktijk anders gaat. de verkopende partij weet namelijk niet wánneer het toestel defect is geraakt (het defect kan ook al in het toestel aanwezig zijn geweest vóórdat matti het toestel had ontvangen en pas later tot uiting zijn gekomen), als het toestel maar binnen 14 dagen na de datum waarop het door de klant is ontvangen, weer in bezit is van studentmobiel. dit blijkt ook uit het feit dat matti in het hoofdtopic vermeldt: "echter ging dit toestel al na 2 dagen kapot! webwinkel gebeld kreeg daar de mededeling dat het geen probleem was en gewoon een nieuw toestel kreeg omdat dit binnen de 14 dagen termijn valt". studentmobiel gaf in dit telefoongesprek dus zelf al ook al aan dat "het binnen de 14 dagen valt".

overigens geeft mattii nergens aan dat hij/zij het toestel 2 dagen heeft gebruikt, maar dat het toestel na 2 dagen defect is geraakt.

ik ben het wel volledig met je eens dat het vreemd is dat men de doa-procedure afwijst omdat de verpakking is beschadigd (nota bene door hun eigen toedoen!). bij het telecombedrijf waar ik werk is het de policy om in bovenstaand geval het toestel als doa in te nemen en een geheel nieuw toestel uit te geven. maar ja.........