Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

studentmobiel
studentmobiel - 26-05-2011 10:08:17
Computers & Telefonie

Reparatie van een nieuwe mobiele telefoon

Graag maak ik van de gelegenheid gebruik te reageren op de vraag van mattii.

allereerst natuurlijk zeer vervelend dat uw toestel binnen zo een korte periode defect is. u heeft recht op een goed werkend toestel, studentmobiel.nl gaat daar uiteraard voor zorgen.

mattii en ook de andere lezers van dit forum zou ik graag willen uitnodigen (nogmaals) onze doa procedure te lezen: http://www.studentmobiel.nl/info/defecten_binnen_14_dagen

uw defecte samsung galaxy s is netjes binnen 14 dagen retour gekomen bij studentmobiel.nl. de reden dat u geen recht tot omruiling heeft, komt doordat dat de verpakking van de samsung galaxy s zodanig is beschadigd dat deze niet meer in nieuwstaat verkeert. dit komt door het overmatig gebruik van plakband bij het retour sturen. toestel is door middel van het imei nummer gekoppeld aan de verpakking, vandaar dat dit zo belangrijk is.

toestel is inmiddels doorgestuurd naar ons vaste reparatie centrum, binnen 10 dagen kunt u gebruik maken van een goed werkende samsung galaxy s.

met vriendelijke groet,

studentmobiel.nl