Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 26-05-2011 23:05:35
Winkels & Webshops

Onderlinge prijsverschillen albert heijn

Brigden schreef op donderdag 26 mei 2011, 16:36: discovery, ik dacht dat je maar 1 maal iemand een rode duim kon geven als deelnemer van kassa panel. als het van tp is, is hij vandaag flink bezig geweest. ik krijg de indruk dat tp in de top van ahold zit; hij schijnt zó veel te weten?? ik heb mijn duim al uitgedeeld; ga proberen het nog eens te doen.

@ brigden
je kan inderdaad maar 1x een rode/groene duim uitdelen per antwoord. zijn er toch meer mensen die het dan negatief vonden.

wat appie betreft, ik heb ruim 2 maanden geleden een vraag gesteld aan de klantenservice per telefoon en zou zo snel mogelijk per telefoon of email antwoord krijgen, wacht er nog steeds op.
ook een (andere) vraag per email werd met een dooddoener afgedaan. ben dus zeer benieuwd of je een antwoord krijgt waar we wat aan hebben.

groet discovery