Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomb2006 - 27-05-2011 10:10:29
Computers & Telefonie

Canal digitaal.... bah wat beperkt.

Je hebt gelijk dat de klantvriendelijkheid van canal digital ver beneden niveau is. ik ben al jaren klant van ze vanwege het feit dat ik een satellietontvanger heb en ik dus tot voor kort volstrekt op hun was aangewezen. ze gedragen zich continu als een monopolist en wijzigen ook vaak de zenderpakketten zonder dat je tijdig de kans krijgt om je abonnement te wijzigen dan wel op te zeggen. maar ik heb nu mijn hoop gevestigd op internet-tv. technisch kan er wat dat betreft veel maar....blokkades en auteursrechten maken het soms nog wel moeilijk: ook uitzending gemist geeft daardoor in het buitenland vaak niet thuis.ik hoop wel dat dit gaat verbeteren hoewel de ervaringen van het afgelopen jaar juist tegengesteld zijn (van uitzending gemist bleken bij mijn verblijf in buitenland dit jaar al veel meer delen afgeschermd te zijn dan een jaar geleden)