Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 31-05-2011 00:37:55
Elektronica & TV

Interactieve televisie ziggo,films betalen die wij niet bestellen

Ik verwacht dat een nieuwe ontvanger ook niet veel zal verbeteren.

het lijkt er meer op dat er bij ziggo wat accountgegevens per ongeluk door elkaar zijn gehaald en dat zodoende de kosten van een andere gebruiker mogelijk op uw factuur verschijnen.

neem (nogmaals) contact op met hun helpdesk hiervoor, en vraag hen uit te zoeken welke smartcards er aan uw gegevens zijn gekoppeld.
of het nummer van uw smartcard laten zoeken in hun database, wellicht komt hij dan 2 keer naar voren... 1x van u en 1x van iemand anders.

en zijn de kosten van de vorige rekening betaald eigenlijk?