Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 07-06-2011 21:06:35
Elektronica & TV

Nickelodeon uit zenderpakket online tv

Uit de aanvullende http://www.online.nl/voorwaarden/aanvullende-voorwaarden-digitale-tv/">voorwaarden van online.nl over digitale tv

[quote]6. online heeft het recht het zenderpakket voor digitale tv van online tussentijds aan te passen. er kunnen zenders bijkomen en zenders afgaan.

in dehttp://www.online.nl/voorwaarden/algemene-voorwaarden-van-online/"> algemene voorwaarden staat:

[quote]2.2 online heeft het recht de algemene voorwaarden, aanvullende voorwaarden, tarieven en/of de specificaties van de dienst te wijzigen. deze wijzigingen gelden ook voor reeds bestaande overeenkomsten. online zal daarbij de redelijke belangen van de klant in acht nemen. de wijzigingen worden tenminste 30 dagen voordat ze in werking zullen treden schriftelijk of elektronisch bekend gemaakt door online. in geval van elektronische bekendmaking worden de berichten verzonden aan het e-mailadres. klant zorgt ervoor regelmatig de door online aan zijn of haar e-mailadres verzonden berichten te lezen.

2.3 de klant mag de overeenkomst beƫindigen binnen 30 dagen na bekendmaking van de wijziging, indien de wijziging objectief ten nadele van de klant is . in dit geval kan de klant opzeggen per datum dat de wijziging ingaat.

en verderop:
[quote]4.8 de klant is bevoegd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, als online een verplichting uit de overeenkomst niet nakomt. de klant kan echter pas ontbinden nadat de klant online per brief of telefonisch in gebreke heeft gesteld en online er vervolgens niet in is geslaagd de tekortkoming binnen de aangezegde redelijke termijn te herstellen. een en ander tenzij de tekortkoming van online van zo geringe betekenis is dat deze een ontbinding door de klant niet rechtvaardigt.

maargoed,

ik wil u niet met voorwaarden vermoeien, maar hieruit moet uiteindelijk het antwoord komen, zodoende...

bent u op de hoogte gebracht van de wijziging in het tv pakket? en zo ja op welke termijn en welke wijze?