Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ingwebcare
ingwebcare - 08-06-2011 08:40:16
Geldzaken & Recht

Ing plusrekening naar confortrekening

Ing mag productwijzigingen doorvoeren mits zij de klant tijdig hierover informeert. vorig jaar heeft ing klanten met een girospaarproduct geïnformeerd dat zij een verouderd spaarproduct hebben, en dat deze in de toekomst zullen worden opgeheven. dit jaar ruim 3 weken voor de daadwerkelijke opheffing of omzetting van de girospaarrekeningen zijn klanten middels een brief hierover geïnformeerd.

in de brief hebben wij de klant erop gewezen dat zijn transactiehistorie uit mijn ing zal verdwijnen. om die reden hebben wij de klant gewezen op de mogelijkheid om zijn transactiehistorie in mijn ing af te drukken. als klanten door het opheffen van de girospaarrekening geen transactie geschiedenis meer heeft en deze wel wil ontvangen, kan de klant een kopie afschrift kosteloos opvragen via onze klantenservice.

voor meer informatie kunt u kijken op http://www.ing.nl/girosparen">onze website. u kunt ook bellen met onze klantenservice, via 0900 0933 (10 cent per minuut). onze medewerkers helpen u graag. zij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.