Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jdrie6
jdrie6 - 08-06-2011 10:18:25
Computers & Telefonie

Happy harvest

Ik heb niet alleen klachten over happy harvest die geregeld slecht loopt of dat je er gewoon helemaal niet inkomt. maar ook over forest story van hyves games. ik heb voor 2wk terug voor het eerst eenmalig geld over gemaakt naar dit onderdeel van hyves en sinds nu 5 dagen kom ik er niet in, kan niets op mijn land doen en krijg gelijk de melding opstart problemen. heb nu 3 x een mail gestuurd waar ik een automatisch bericht op terug krijg dat ze binnen 24 uur er op zouden reageren.. ik wacht nog steeds op antwoord.. ik wil hier ook wat tegen ondernemen en mijn geld zien terug te krijgen. want mijn mening is dat wanneer ik betaal voor een spel ik er ook waar voor moet krijgen en niet dat ik gewoon niets meer ermee kan!! ze laten neit eens weten of ze bezig zijn met deze klacht of meerdere klachten hebben ontvangen (ik begreep al dat ik niet de enige was)