Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 09-06-2011 01:49:06
Computers & Telefonie

Usenext

[quote=wilcop schreef op donderdag 9 jun 2011, 01:35
het was een gratis test versie die ik uiteraard ben aangegaan, en ook binnen de twee weken limit heb opgezegd, de e-mails van opzegging zijn uiteraard in mijn bezit, zo ook het opzegformulier naar avito ltd, nooit antwoord ontvangen...

de mail die u verstuurd heeft doet in dit geval niet heel veel meer ter zake helaas, tenzij u hiervan misschien een ontvangstbevestiging van heeft bewaard.

u heeft geen bevestiging van de tegenpartij in handen dat uw opzegging rond is gemaakt en daardoor staat u zwak in dit geval.
dat zou bijvoorbeeld bewijs voor u kunnen zijn dat de incasso berust op administratieve fouten.

voor nu lijkt het er op dat u aan de kosten moet gaan voldoen omdat u niet kunt aantonen dat de opzegging rond is, en de tegenpartij kan in deze zeggen dat ze geen opzegging hebben ontvangen...ongeacht wat u aan opzeggings mailtjes of berichten aanvoert als bewijs.
bevestiging daarvan is helaas de sleutel.

groet,