Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gijsvogel
gijsvogel - 09-06-2011 02:27:34
Computers & Telefonie

Usenext

[quote=wilcop schreef op donderdag 9 jun 2011, 02:07]ben via de usenext.nl een gratis testversie aangegaan, uiteraard met inlog en wachtwoord, deze heb ik opgezegd binnen het geldende opzegtermijn, wat mij alleen per e-mail op hun website lukte, telefonisch naar praag of hamburg erg duur maar geen contact te krijgen, en het contact adres of helpdesk ook geen resultaat.
probeer het maar eens uit...

ik probeer het liever niet uit, als je het niet erg vindt...

1) je kunt hier reageren door gewoon in het tekstvak onderaan de pagina je reactie te plaatsen, als je steeds bij de eerste reactie klikt op 'quote deze vraag' dan maak je het verhaal onbedoeld onduidelijk...
eventueel kun je beginnen met het @ teken, en dan de naam aan wie jouw reactie gericht is.

2) ik snap en begrijp je verhaal.
maar in de voorwaarden van het aangaan van de testperiode stond dat als je niet zou afzeggen, je een jaarcontract zou aangaan...
maar, jij hebt afgezegd, maar je hebt daar geen bewijs van....tenminste niet een bevestiging van de tegenpartij dat alles is afgezegd binnen de testperiode.
en dat maakt het lastig in dit geval.

omdat jij dus nu niet kunt aantonen dat de tegenpartij de opzegging heeft bevestigd voeren zij aan dat hun abonnement nu (volgens voorwaarden) is ingegaan, en daardoor zit je er aan vast.
ik vind dat ook geen correcte handelswijze, maar juridisch staat in dit geval de tegenpartij sterker...