Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ae
aerox - 10-06-2011 19:02:35
Geldzaken & Recht

Online koper krijgt 2 weken bedenktijd

Het is opzich goed dat de consument beschermd word alleen is het jammer dat er massaal misbruikt wordt gemaakt door de consument.

de wetten zouden per branche verschillend moeten zijn. ik werk in de kledingbranche en daar maakt men op grote schaal misbruik van de bescherming die men heeft als consument. dan heb ik het vooral over mensen die bijvoorbeeld hun winterjas zat zijn, iets eraan slopen en dan een nieuwe jas eisen. nu wilt de consument voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en de beste service krijgen. of je nu iets duurs koopt wat jaren mee hoort te gaan of een goedkoop seizoens artikel men heeft dezelfde bescherming, dat is scheef en wordt helaas massaal misbruik van gemaakt door de consument.