Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ae
aerox - 10-06-2011 20:50:38
Geldzaken & Recht

Online koper krijgt 2 weken bedenktijd

Omdat als klant zie je een maat serie van een jas hangen maar in het magazijn hangen er nog tientallen. als een artikel niet goed is dan komen er gelijk meerdere van terug en weet je wat de klachten kunnen zijn. daarnaast worden bij ons jassen uitvoerig gepast en mensen krijgen advies dus opzichtige gebreken worden snel gezien. als je dan al weken tientallen stuks van een artikel verkoopt zonder dat er klachten komen dan weet dat er weinig mis kan zijn met het artikel. het zijn dan vooral de mensen die zelf ergens aan blijven hangen of te krap kopen(wat ze zelf mooi vinden) die dan terugkomen met klachten die ze zelf veroorzaakt hebben maar proberen te verhalen op de winkelier.
het is voor mij als winkelier ook geen enkel probleem als iemand terug komt met een serieuze klacht want die kan ik ook gewoon weer verhalen op de fabrikant.