Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hotchocolat - 10-06-2011 22:34:08
Computers & Telefonie

Ziggo

Vandaag weer een brief gehad met de boodschap om te betalen.
dagtekening 6 juni en betalen 7 dagen na dagtekening.

maar weer opgebeld hoe het allemaal zit.
onze laatste mail hebben ze nog niet eens in behandeling genomen.

contact gaat nu alleen nog maar schriftelijk of via de mail ivm bewijzen.

wat moeten we doen om het incassobureau onze mails in behandeling te laten nemen en zo voorgoed van ziggo af te zijn?