Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henk36 - 17-06-2011 13:56:17
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

Ik ben ook ziggo klant en heb dan wel digitaal ook
maar toch vind ik het niet kloppen
ik zit in een regio waar niet veel keuze is buiten ziggo maar anders stapte ik ook op zei laten je gewoon 1tot 4 maanden wachten op een andere modem
om dat hun snelheid omhoog gegaan is moeten er 400.000 modems vervangen worden over een tijd van 4 maanden maar moet al wel betalen vast voor 40 mb
klopt ook niet
eerst modems vervangen hun dan omhoog met mb en prijs
vind ik normaalste gang van zake
nieuwe klanten krijgen wel modem ineens de goeie dus vaste klant hangt er zo maar bij