Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rosenthal - 17-06-2011 16:30:15
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

Ik was tot vorig jaar oktober ziggo-klant voor tv, 16,50 euro per maand en daarnaast tele2-klant voor internet en vaste telefoon 54,95 euro per maand. totaal betaalde ik dus 71,45 euro per maand. bij beide providers ben ik, ondanks ik een tevreden klant was toch weggegaan.
bij ons in de stad, onze stadswijk werd aangesloten op het glasvezelnetwerk en iedereen kon hierop inschrijven voor een gratis aansluiting met glasvezelmodem tot in de meterkast. bij het activeren kon je gratis gebruik maken van een monteur die tv, radio, telefoon aansloot en alles in en afstelde en ging pas weg als alles naar wens werkte. upload en download is aan elkaar gelijk, 100 mb per seconden. dit alles in een pakket kost mij 54,95 per maand, inclusief digitale ontvangst en uitzending gemist, maar exclusief telefoon gesprekken. een besparing van 16,50 euro per maand. kwaliteit en stabiliteit is perfect.
de gehele stad waar ik woon wordt nu op dit netwerk aangesloten en moet uiterlijk eind 2012 afgerond zijn. ziggo zal naar ik verwacht veel klanten verliezen aan providers die ruimte inhuren voor de glasvezel.

ik vergelijk de kabelaars als een 2-baans snelweg die erg snel volloopt en filevorming ontstaat als de kabelaars geen maatregelen nemen om ruimte te maken op die snelweg.
de glasvezelkabelaars vergelijk ik als een 8-baans snelweg met ongekende mogelijkheden die qua prijsverschillen elkaar niet ontlopen en soms nog goedkoper zijn.

ps
de rode duimdraaiers kunnen zich weer uitleven