Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ra
radha - 17-06-2011 18:24:14
Auto & Vervoer

Kosten reparatie fiets

Mevr kaiza heeft inderdaad een email gestuurd voor reparatie en prijs indicatie.
de volgende dag heb ik heb ik het nummer gebeld en gevraagd of er een fiets opgehaald moet worden en er werd gezegd ja dat klopt. ik vroeg of het nu kon en dat was goed.
ik heb terplekke een reparatie bon geschreven, er moest a.band rep en servicebeurt gedaan worden. er is aan de deur niet aan mij doorgegeven of we eerst wilden doorbellen wat de kosten zouden zijn. en ik wist niet dat ik met 2 verschillende vrouwen te maken had. mevr kaiza heeft een email gestuurd en mevr 2 heeft de fiets aan mij meegegeven.

zij is gebeld dat haar fiets klaar stond en wat de kosten waren. mevr kaiza kwam haar fiets halen en vroeg wat er allmaal gedaan is en ik noemde het op en ze zij dat de servicebeurt niet gevraagd was, en ik zei dat mij dat gevraagd was toen ik het fiets op heb gehaald heb. haar vriend vroeg of er naar de trapper is gekeken? en dat was niet gevraagd dus dat is ook niet gebeurd. echter tijdens het afrekenen kwam ik erachter dat de reparatie a. band niet op de bon stond en dat zei ik ook waarop mevr kaiza begon gelijk ja maar aan de telefoon werd er gezegd dat, en ik heb 3 keer uitgelegd waarom maar ze bleef door praten ja maar!! dus de monteur kwam er bij en hij nog een keer uitgelegd. ze werd boos en zei je hoef het niet steeds te herhalen.
toen kwamen de dreigementen van haar kant waarop de monteur zei prima. ze zei en ik kom nooit meer hier, ook goed zei de monteur.
als zij een band of service beurt of iets anders gratis had gekregen ,dan had ze nooit gereageerd bij kassa

p.s
er wordt altijd erbij verteld wat er gerepareerd is. je kan nooit een reparatiebedrag noemen en niet kunnen vertellen wat er gedaan is .

het fietsenhuis