Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

te
teo - 18-06-2011 12:11:29
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

De onderdanigheid van sommige consumenten (bv. stacey) grenst aan het ongelofelijke.
inderdaad kan ziggo zomaar het zenderpakket geheel naar eigenbelang aanpassen en de klant simpelweg voor het blok zetten..
zij kunnen dus gewoon 5 analoge zenders schrappen en letwel: nb.
zonder prijsverlaging!!! arroganter is nauwelijks mogelijk.
de bedoeling is duidelijk: de klant moet over naar digitaal, uiteraard voorlopig nog tegen dezelfde prijs. uiteindelijk zal anoloog verdwijnen als er genoeg klanten "gedwongen" of niet overgeschakeld zijn. argument: anoloog is verliesgevend.
vervolgens gaan de prijzen, als het maar even mogelijk is, omhoog.
mede dankzij de klant die dit pikt!
er rest de klant maar een ding: zoek een andere provider en zeg je abonnement bij ziggo op en wel zo snel mogelijk.
ik bestudeer momenteel t.mobil.