Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 20-06-2011 01:55:25
Computers & Telefonie

Totaal pakket (internet, tv en bellen)

Ben het mardien eens. er heerst een felle concurrentiestrijd op hoog nivo tussen alle aanbieders. echter eenmaal binnen gaat het fout in 80% van de gevallen heeft universiteit amsterdam onderzocht. van olygopolie tot monopoly heette het volgens mij. een van de eindconclusies wat dat de consument geen enkele vorm van vrije keuze heeft . de organisatiestructuur is gericht op massa te bedienen zo goedkoop mogelijk en zo ingewikkeld mogelijk door uitbesteding. ergo nergens is meer een vorm van menselijkheid en nadenken meer. callcentra moet je helpen met simpele protocollen.incassoburo's manen. en hoe vaak je het ook overal uitlegt dat je onschuldig bent krijg je het toch. heb achteraf excuus gehad meer niet. wat consumenten niet beseffen en weten als er iets mis gaat in het proces en je hebt een onterechte incasso laten terugboeken dan ben je gecodeerd als wanbetaler bij de ingehuurde klantenservice . en bij deze code mogen ze je niet helpen. aan de lijn houden en gek maken mag wel. en weten ze daar wat er werkelijk aan de hand is? nee . en oeps een fikse laatse aanmaning van een deurwaarder. bedrag gestegen 10 voudig . en allemaal met hetzelfde klantnummer.het is triest. de 1e klacht ging over telefonie en gelijk gekregen 2 jaar later . alles in 1 lijkt gemakkelijk maar gaat er bij 1 iets mis dan werkt de rest ook niet meer. alternatieven zijn er niet.