Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dobby
dobby - 20-06-2011 18:27:38
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

[quote=herman27 schreef op maandag 20 jun 2011, 17:34]ziggo, de huurder van het netwerk, heeft de klant een tot twee weken vooraf gewaarschuwd. bij het kijken naar het wdr en zdf werd boven in het scherm aangegeven dat deze zenders uit de lucht gingen (analoog) na het betalen van 75,- ontvangt men een digitale ontvanger en tegen betaling van 16,95 p.m. kan men weer alle zenders zien als voorheen.

een tip,....... stap over na de kpn, de eigenaar van het netwerk. tegen betaling van 9,- p.m. heeft men digitale ontvangst en krijgt men de ontvanger in bruikleen, gratis.

niet om het een of ander - maar die 16.95 per maand betaal(de) je al... digitale tv is bij ziggo gratis (en zelfs iets van 60 zenders).. (nou ja - je betaalde altijd al voor digitaal en kreeg analoog gratis [dus geven ze ook geen korting als het minder zou worden])..

maar: als jij 16.95 extra per maand moet betalen betekent dat dat je meer dan 3 actieve smartcards hebt.. dus meer dan 3 "kijkpunten" (tvs, recorders, ...).. en ja.. dan moet je idd meer betalen.. max 3 smartcards per klantnummer..

even het basis zenderaanbond van kpn vergelijken met dat van ziggo (en dan delen door 9 resp 17.. zit toch wel enig verschil in.. ok - als jouw zenders door kpn geleverd worden en je bent over de kwaliteit te spreken.. please.. be my guest.. maar anders...)

(as always - ymmv)