Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 26-06-2011 12:22:40
Voeding & Gezondheid

Aanvraag gratis kraanwater visitekaartjes

--na enig aarzelen moet ik de baas toch gelijk geven: mensen die zoiets doen zijn zulke grote uitzonderingen, dat je je er gewoon niet druk over moet maken, hoewel dit natuurlijk wel héél ver gaat.--

probleem is dat dit tegenwoordig steeds meer als normaal beschouwd wordt door bezoekers.............ronduit schandalig vind ik het.
ze zijn al altijd coulant als kleine kinder eigen meegebrachte limonade/diksap drinken, maar ik vroeg het altijd netjes of het kon, als ze het zelf ook zouden verkopen had ik het gewoon besteld, lijkt me niet meer dan normaal ik zit tenslotte op hun stoel een plek bezet te houden waar ook een betaalde klant kan zitten anders.....het is wel hun kostwinning.

de `claimcultuur` en het `alles moet gratis` waar we steeds meer lijken heen te gaan staat mij niet echt aan, roepen tegen de graaiers in den haag maar zelf niet beter willen zijn............maar affijn we drijven op die manier de prijzen daardoor zelf steeds hoger op en dat is iets dat mensen blijkbaar niet inzien.......