Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 27-06-2011 19:40:05
Computers & Telefonie

Defecte iphone 1 dag oud niet in te ruilen

@tdehond,

dit lijkt mij niet de juiste aanpak van een consumentenprobleem.

persoonlijk ben ik voor een goed gesprek met de winkelier in gezelschap van iemand die ook in staat is beleefd te blijven en dan met het principe van de kapotte grammofoonplaat in gedachten te blijven herhalen dat u er erg prijs op stelt als deze telefoon die op de dag van aankoop al defect blijkt te zijn in te ruilen tegen een nieuw werkend exemplaar.

het kan geen kwaad het gespreksvolume iets op te schroeven, zodat de klanten het kunnen volgen, maar wel beleefd blijve=tdehond schreef op maandag 27 jun 2011, 18:32: als ik er thuis acherkom dat jij me een defect artikel verkocht hebt,heb jij een groot probleem als jij het niet direct omruilt voor een andere. als ik ts was ging ik ingezelschapp vaan paar man nog eens praatje maken met deze winkelier.

@vr1944
dit lijkt mij niet de juiste aanpak van een consumentenprobleem.

persoonlijk ben ik voor een goed gesprek met de winkelier in gezelschap van iemand die ook in staat is beleefd te blijven en dan met het principe van de kapotte grammofoonplaat in gedachten te blijven herhalen dat u er erg prijs op stelt als deze telefoon die op de dag van aankoop al defect blijkt te zijn in te ruilen tegen een nieuw werkend exemplaar.

het kan geen kwaad het gespreksvolume iets op te schroeven, zodat de klanten het kunnen volgen, maar wel beleefd blijven.

dat ben ik volkomen met je eens,maar het kan geen kwaad om niet alleen te gaan en ik heb dus nergens over dreigementen of geweld,we hebben het dus over dezelfde methode om nepwinkeliers als ikbenik uit te leggen dat het niet de bedoeling is om defecte rommel te verkopen .maar bij de goede winkeliers is het allemaal niet nodig ,die ruilen gewoon om is mijn ervaring.klantenbinding noemen ze deze klantenservice in vaktaal.