Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 06-07-2011 03:58:35
Computers & Telefonie

Waarde van thuiswinkelkeurmerk? smartgamer

Geachte randy,

wat je hier verteld beantwoord niet mijn vragen.
waarom reageer je hier wel en niet op alle e-mails en telefoontjes? dat wil ik toch wel eens weten.


smartgamer schreef op dinsdag 5 jul 2011, 23:54:
beste tim,

we hebben de retourzending pas op 24 juni ontvangen in onze postbus. wij weten niet of dit komt door een vertraging bij tnt post of doordat u pas later in staat was het product retour te sturen naar ons. indien u het product al eerder naar ons heeft gestuurd dan begrijpen we dat het vervelend is dat u niet eerder uw restitutie heeft ontvangen.

wij storten namelijk bij retourzendingen het bedrag binnen 15 werkdagen(wettelijke termijn hiervoor is 30 dagen) na ontvangst van de retourzending terug. de restitutie stond eigenlijk gepland voor donderdag 7 juli maar omdat u ons het verzoek had gestuurd via de mail om het bedrag eerder terug te storten hebben wij de restitutie naar vanochtend verschoven.

mvg,

randy bais
smartgamer.nl