Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yo
yorgra - 07-07-2011 20:13:33
Huishouden & Energie

Welkomstpremie eon - niet of helft uitbetaald

Hallo 'wolfenjong',

bedankt voor uw reactie!

ik heb deze week 4 juli mijn ongenoegen via e-mail en via het online klachtenformulier aan eon kenbaar gemaakt en medegedeeld, dat ik mijn vermoeden van opzet op internet zou gaan onderzoeken. ik heb deze oproep dan ook op verschillende forums geplaatst.

vandaag, 7 juli, ontving ik antwoord, dat zij de ontbrekende 85 euro via een spoedbetaling hebben overgemaakt.

nou zijn twee zulke incidenten, die van u en die van mij dus, niet genoeg om van opzet te kunnen spreken, dus ik geef eon voorlopig het voordeel van de twijfel. mocht ik nog tientallen reacties ontvangen, dan wordt het anders.

inderdaad, de zaken die u noemt, zijn van belang en daar let ik heel scherp op, dank. ik onderschrijf ze helemaal en druk alle lezers van deze e-mails op het hart het er nooit bij te laten zitten, als zulke dingen je overkomen. en dat komt vaak genoeg voor, dat hoor ik ook van vrienden, kennissen, familie en zakenrelaties.
reageer in zulke gevallen via e-mail naar klantenservice en/of een online formulier, dan kunt u er een dossier mee opbouwen, voor het geval het echt uit de hand loopt en er onverhoopt de rechter aan te pas moet komen. en zoek forums op internet op om uw verhaal te doen.

de klant is koning, maar we worden soms als paria's behandeld. overigens was de reactie van eon van 7 juli wel heel correct en niet-standaard van inhoud, dat moet ik wel even melden.