Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 09-07-2011 03:00:46
Elektronica & TV

Ziggo televisie nieuw abonnement per 1 september 2011

Deze als fantastisch aangeprezen ziggo-actie is enkel en alleen bedoeld klanten en consumenten meer ziggo af te nemen. bestaande klanten met standaardabonnementen betalen 499 euro voor een digitale recorder en nieuwe klanten 99 euro en als je volledig topklant wordt 49 euro. en ik weet al wat de volgende ziggo ivoren torenstap wordt. analoog gaat naar het enkel verplicht. en standaardabonnement gaan fors in kosten stijgen.maar onderling bellen blijft gratis. en voor een paar euro meer stapt men wel over naar het gewenste pakket.

was allang einde contract met ziggo geweest als er een concurrent opstond die niet exact hetzelfe doet.

heb een moeder die tv kijkt met een anoloog ziggo abonnement. en sinds kort met bellen en dat heeft wat stress gekost, want uiteraard ging de overstap van de oude kpn lijn naar ziggo allerminst soepel. over 5 jaar doet ziggo dit niet meer en moeten de kinderen moeders overtuigen dat ze beter digitaal kunnen afsluiten uberhaupt beeld en telefoon te krijgen. want ziggo sluit bij een klacht en storno over telefoonrekening ook het internet en tv gebruik probleemloos af.

dat is standaard en ja excuses met vergoeding krijg je als je gelijk hebt.er is een fout in het systeem geweest waardoor 10 euro veranderd is 1000 euro verbeld. incasso laten terugboeken en direct aan de betaaltelefoon van het ingehuurde callcentrum. zinloos gebeld. ingehuurde incassoburo gebeld. zinloos gebeld. stond als wanbetaler geregistreerd en met de kennis achteraf mogen de standaardhulplijnen je dan niet helpen.

ze hebben pas geluisterd nadat ik een advocaat had genomen. heb aangifte gedaan van bedrog en misleiding bij de politie. maar dat is zinloos want voor onderzoek en vervolging moet je callcentra namen en personen gesprekken kunnen ophoesten.

wat wel helpt maar heel lang duurt is klagen bij de daartoe geeigende instanties.