Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

nb
nbw - 11-07-2011 02:47:30
Huishouden & Energie

Aandacht aan essent

Wauw wat leuk en inventief van het sterrengilde hier behalve birdies. het is om je dood te schamen. het schaamteloos opdrukken van kosten bij een herinnering is een echt probleem. essent is inmiddels een duits bedrijf met miljoenen klanten en ook al krijg je een foute rekening en bel je de ingehuurde callcentra a zoveel per minuut je wordt gestraft .eerst betalen anders werkt het systeem niet. en ook al is het voor iedereen duidelijk dat de rekening fout is het systeem stuurt incassobedrijven op pad met nog veel meer kosten. en ondanks al de uitleg en moeite gaat het door. pas na rechtshulp inschakelen is essent wakker en zorgen echte mensen in no time ervoor dat met excuses alles wordt vergeten en hersteld.

emmeloord maakt zich hier heel terecht zorgen en heel terecht rekenen ze het nog om in guldens. want het automatisch ophogen wegens kosten is onzin.je betaald bij de basisrekening al de hoofdprijs.