Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jaapje_1
jaapje_1 - 13-07-2011 15:27:17
Computers & Telefonie

Teveel betaald voor reparatie???

In principe heeft card het product getest toen ze hem gerepareerd hebben en blijkbaar goed bevonden, anders stuur je hem niet terug. op een reparatie heb je garantie. het product is na reparatie binnen garantie kapot gegaan dus probleem van card services ondanks dat er een ander component vervangen moet worden.
of je daar veel kans van slagen mee haalt durf ik niet te garanderen maar je kan het altijd proberen.

wat je in iedergeval behoort te krijgen: vermindering van de reparatie met het al betaalde bedrag en compensatie voor de tijd dat je het apparaat de tweede keer kwijt bent.