Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sy
sylli - 23-05-2013 14:25:58
Vrije tijd & Tuin

Mrticket-dagje uit c 1000 - hellendoorn

[quote=frank246b schreef op vrijdag 15 jul 2011, 12:19]ik keek nog even op de site van mrticket en vond de volgende tekst:

wanneer u de datum van uw kaartje wegens omstandigheden wilt veranderen dient u contact met de klantenservice van mrticket op te nemen. bij een geldige reden zal de klantenservice de bar code(s) van uw kaartje(s) omzetten naar een andere datum en kunt u, uw oude kaartje(s) op de nieuwe datum gebruiken. het is alleen mogelijk om de datum van uw kaartje te veranderen naar een andere beschikbare datum (weergegeven op mrticket.nl).

het had dus wel gekund en het is dus pure onwil van mrticket. [edit redactie]

beste frank246b,

uiteraard is het uw goed recht om boos te zijn, maar m.i. dient u boos te worden op uzelf en niet op het ticketbureau en ook niet op het pretpark.
u bent immers degene die niet goed op de kalender heeft gekeken om wat voor reden dan ook!
en zelf niet goed op de kalender kijken voor u klikt en klikt en verder klikt, zijn voor een onderneming geen "omstandigheden" en "geldige reden".