Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
herman27 - 16-07-2011 08:57:20
Vrije tijd & Tuin

Ziggo

Ziggo schrijft zo mooi dat er steeds meer klanten op digitale tv ontvangst overgaan, maar in werkelijkheid is ziggo het aantal zenders via analoge verbinding systematisch afbouwen. de klachten/problemen met ziggo houden maar niet op. een ander voorbeeld: als men bij ziggo de prive tv-overeenkomst schriftelijk opzegt/ beëindigd, beëindigd ziggo ook "automatisch" de zakelijke internet overeenkomst!!. dit is pure overeenkomstbreuk.....

bij ziggo kan men van analoog overgaan naar digitale tv/radio ontvangst: eenmalige kosten van 75,- voor de ontvanger en 16,95 per maand.

de kosten bij de netwerkbeheerder kpn daar in tegen: ontvanger in bruikleen, is gratis en 9,- per maand, het aantal te ontvangen zenders alhier : tv: 72 en radio: 49...................
by the way, de ontvangst is perfect!!!!!!