Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 16-07-2011 13:28:03
Vakantie & Reizen

Vakantie

Hallo angelique1992,

oplichterij is een groot woord al begrijp ik de teleurstelling.

uit de reisvoorwaarden van arkefly(die je geacht wordt gelezen te hebben):

dienstregeling
10.1 de vluchten en de vluchtschema’s als omschreven in de
dienstregeling zijn niet bindend, hebben geen contractuele waarde
en dienen uitsluitend als indicatie voor de passagier ten aanzien van
de mogelijke vluchten. de dienstregeling kan worden gewijzigd na de
datum van publicatie.
10.2 het vluchtschema zal worden uitgegeven ten tijde van het maken
van de boeking en op het ticket vermeld worden. het aldus
geplande vluchtschema kan echter gewijzigd worden na de uitgifte
van het ticket. de passagier wordt hiervan door de vervoerder of
zijn bevoegde agent op de hoogte gesteld. desalniettemin heeft de
passagier de plicht om in de periode van 24 uur voorafgaand aan het
vertrek op teletekst, internet of bij een bevoegde agent na te gaan
of de gegevens in het vluchtschema nog steeds actueel zijn.