Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 19-07-2011 17:39:32
Elektronica & TV

Samsung led-tv

Wat ik ervan weet staat er 2 jaar garantie op , jouw klacht lijkt mij niet door de gebruiker te komen dus moet samsung kosteloos repareren .

ter reparatie had ook anders gekunt , namelijk via samsung , de nieuwe tv van mijn zus was na 4 weken al kapot , hij ging niet meer aan , ik heb samsung gebeld ( kan geloof ik ook via internet ) moest wat gegevens doorgeven type en serialnummer na 2 dagen belde er een reperateur van samsung en maakte een afspraak , 3 dagen later kwam de man , hij had 5 minuten nodig ( iets vervangen ) en was weer weg .

hans