Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 20-07-2011 18:11:09
Vrije tijd & Tuin

Nationale postcodeloterij - waar houdt het op?

Hallo chris999,

maar even terug naar de vraag:
.....na het tweede (zeer korte) gesprek heb ik direct via het belregister - dit komt aansluitend na zo'n telemarketing telefoontje - aangegeven niet meer gebeld te willen worden door de nationale postcodeloterij. na afloop haal ik opgelucht adem, daar was ik mooi van af.

wordt ik afgelopen week gebeld: 'meneer, mag ik u even storen, ik heb namelijk een hele mooie aanbieding voor u...'.....

ik heb een klacht, wat moet ik doen?
er kan maximaal 6 weken voorbij gaan, voordat uw aanmelding in alle bellijsten is doorgevoerd. heeft u zich ingeschreven in het bel-me-niet register en wordt u desondanks toch gebeld, dan kunt u een klacht indienen bij consuwijzer. klik http://www.consuwijzer.nl/ik_wil_advies_over/internet_telefonie_kabel_en_post/telemarketing/">hier om naar de website van consuwijzer te gaan.

telemarketeers mogen geen mensen bellen die staan ingeschreven in het bel-me-niet register.

let op: u mag wel gebeld worden door bedrijven van wie u klant bent (geweest) voor een vergelijkbaar product of dienst. bedenk dus goed aan wie u uw telefoonnummer geeft.

voor bedrijven van wie u klant bent of bent geweest, gelden de normale regels. zij moeten u in het verkoopgesprek twee vragen stellen.

1. wilt u nogmaals gebeld worden namens dit bedrijf?
2. wilt u ingeschreven worden in het bel-me-niet register?

met vr.gr.