Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-07-2011 15:50:13
Elektronica & TV

Samsung led-tv

Spooky01 schreef op dinsdag 19 jul 2011, 18:32: snah schreef op dinsdag 19 jul 2011, 17:54: oh , ik had begrepen dat jij de tv voor reparatie naar selectro had gebracht .
heeft samsung toen jij ze telefoneerde nog iets gezegd over garantie of kosten ?

bij mijn zus was het kosteloos zelfs geen voorrijdkosten .

ik moet wel voorrijd kosten betalen. dat vind ik niet zo een groot probleem, als ze er dan maar wel wat aan doen

je moet je niet zo onderdanig opstellen, zeg. een jaar "oude" tv van
€ 999.00 waar, zoals al eerder gesteld is, heeft gewoon, bij iedere zaak 2 jaar garantie. en je hebt het over: dan koop ik maar een nieuwe als de reparatiekosten meer dan € 200.00 zijn. kom op, dat ding moet gewoon gemaakt worden. je hebt al handvatten aangereikt gekregen door contact op te nemen met samsung, ik zou zeggen....doen!