Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wi
willemsachs - 25-07-2011 13:41:29
Geldzaken & Recht

Geen contact

Ik heb dit ook mee gemaakt (ook van kpn naar online) maar online schuift het probleem naar kpn. volgens de opta is de nieuwe provider verantwoordelijk voor de oplevering en werken van de telefoonlijn. dus online is en blijft de eind verantwoordelijke.
ik wens u veel sterkte bij online, ik was blij dat ik na een jaar bij hen weg kon en weer terug was zonder propblemen bij kpn.
bij online houd je er een hoge telfoonrekening aan over om steeds de klantenservice te moeten bellen en van het kastje naar de muur systeem bij online.